Příběh putovních recyklovaných Happy tašek na víno

Milí čtenáři,

také to znáte? Čokoláda, káva nebo lahev dobrého vína. To nám většinou přijde na mysl, když chceme obdarovat někoho, pro koho nemáme tak říkajíc dárek na míru. Jak z takovéhoto běžného dárku ale udělat dárek neobyčejný? Třeba tak, že lahev vína namísto do papírového obalu vložíme do putovní recyklované tašky s příběhem od FOREWEAR.

Barevné, recyklované Happy tašky „Chcete ušít štěstí na míru?“

Jak to celé funguje?

Happy tašky jsou putovní, udržitelné, recyklované, designové, šité v chráněné dílně… mají v sobě doslova „zašitou“ DNA našeho projektu FOREWEAR, který je postaven na využívání druhotně zpracovaného recyklovaného textilu, který vkusně potiskneme. Každý jednotlivý kus šijí švadlenky v naší šicí dílně v Chotěboři a design vzniká pod rukama zakladatelky projektu – Markét.

„Přemýšlela jsem nad tím, že když už budeme vyrábět udržitelné dárkové tašky, které se jen tak neponičí a nezmuchlají jako ty papírové, bylo by skvělé motivovat obdarované k tomu, aby tašku neuložili jen tak do šuplíku, ale aby ji poslali dál“, uvádí Markéta.

Tašku na víno jednoduše uchopíte za obšité průřezy a můžete vesele předat s nějakým dobrým obsahem dál 🙂

Myšlenka se proměnila v konkrétní produkt po tom, co se pro ni nadchnul Zbyněk z firmy Happy Training & Consulting, kteří pomáhají do firem zavést prvky odpovědnosti a principy cirkulárního fungování. Vznikla kolekce „Happy tašek s velkým H“ s firemním logem a QR kódem směřujícím na landing page a formulář, do kterého obdarovaní na webu Happy Training zapisovali číslo uvedené na cedulce uvnitř tašky, své jméno a třeba i osobní vzkaz a mohli nahrát i fotografii své Happy tašky s nějakým dobrým obsahem, který v ní dostali nebo chtěli darovat.

Pod každým číslem šlo vysledovat příběh konkrétní tašky: „Vznikl tak rodokmen tašky, do kterého se zařadil každý, komu prošla taška pod rukama a rozhodl se ji věnovat někomu dalšímu. Věřím, že se kolem tašek v budoucnu vytvoří malé komunity podobně smýšlejících lidí, kteří se propojí třeba přes LinkedIn“, doplňuje Zbyněk z Happy Training svou vizi.

Recyklovaná Happy taška na víno v tmavě modrých firemních barvách s QR kódem

Obdarovaní se navíc mohli zapojit do soutěže, kdy za první tři „taškové rodokmeny“, které dosáhnou délky třiceti tří obdarovaných, jejich jménem firma daruje 3 333 Kč na dobročinný projekt dle jejich volby.

Proč jsou naše recyklované putovní Happy tašky na víno happy?

To se dozvíte v online MashUp vystoupení v předem daném formátu 10 slidů jen za 200 sekund! Záznam z představení projektu Happy tašek Markét je na minutě 15:01. Jsme rádi, že jsme mohli být součástí vánoční edice populárního MashUpu již přes 10 let pořádaného Impact Hub Praha.

Přidávají se další firmy

K myšlence „pojďme vyměnit jednorázové tašky na víno v ČR za krásnější, udržitelnější a odpovědnější happy tašky“ se připojily i další firmy nebo organizace, které si nechaly vyrobit větší série happy tašek. Mezi nimi VUT v BrněPražské vodovody a kanalizaceoncomed – světlý designoncomed – tmavý designČeská spořitelna nebo FIT VUT v Brně – tmavý design. .

Taškami na víno to nekončí…

Tašky na víno doplňují pestrou škálu udržitelných textilních výrobků, které má FOREWEAR ve svém portfoliu. Je libo organizéry, obaly na tablety či knihy nebo zápisníky v znovupoužitelném recyklovaném obalu? To vše se dá nalézt v naší rozrůstající se produktové rodině.

Paní Marie v chotěbořské dílně při šití obalů na knihy FOREWEAR

Mezi zákazníky této společensky prospěšné značky patří desítky českých i zahraničních firem, které zakoupením výrobků získávají nejen vkusné a na míru nadesignované dárky pro své klienty, ale především dobrý pocit z toho, že podpořily švadlenky z chotěbořských dílen a pomohly ochránit přírodu. FOREWEAR tak společně se svými zákazníky pomáhá naplňovat Cíle udržitelného rozvoje, ke kterým se zavázal již v roce 2018.

Markét s Cílem udržitelného rozvoje #12: Odpovědná výroba a spotřeba

„Když jsem se poprvé potkal s Markétou, byl jsem fascinovaný, kolik neuvěřitelně prospěšných „much“ se dá „zabít“ jednou ranou. Její nadšení a způsob, jak k věcem přistupuje, mě dodnes nepřestává inspirovat. Už tehdy jsem tušil, že to, co její projekt dělá, má s happiness mnohem více společného, než to na první pohled vypadá. A hlavně, míří úplně stejným směrem jako my: ke zodpovědné společnosti nepřehlcené zbytečnostmi, kde se budeme všichni cítit dobře“, zmiňuje o FOREWEAR Zbyněk.

Markét a Zbyněk při předávání Happy tašek

Velmi rádi podobný personalizovaný recyklovaný výrobek s QR kódem vyrobíme také pro Vaši společnost, neváhejte se nám kdykoli ozvat.

Za FOREWEAR,

Anežka a Markét

Komentáře